IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jazzy [Setjes+gifshop]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nolan Leroux
Admin
Nolan Leroux


Punten : 187
Real name : Nadine

Character sheet
Naam: Nolan James LeRoux
Token: Raven
Liefde: Being alone and being lonely are two different things, really.

Jazzy [Setjes+gifshop] Empty
BerichtOnderwerp: Jazzy [Setjes+gifshop]   Jazzy [Setjes+gifshop] Emptydi dec 30, 2014 8:21 pm

Jazzy [Setjes+gifshop] Tumblr_mxptwwKXgB1qgr2v9o1_250 Jazzy [Setjes+gifshop] Tumblr_mxptwwKXgB1qgr2v9o2_250
Soms heb je een karakter in gedachten en lukt het maar niet om er de juiste persoon bij te vinden. Vooral als de RPG een bijzondere setting heeft, zoals de middeleeuwen of overleven op een eiland. Maar daar kan ik je misschien mee helpen! Vul het onderstaande lijstje in en ik zal je een rijtje geven met fc's die ik er het best bij vind passen, inclusief een link naar een afbeelding. Als jouw personage iets specifieks heeft, bijvoorbeeld hele lichtgekleurde ogen of een speciale kleur haar, dan kan ik dit ook voor je photoshoppen wanneer je een setje aanvraagt.

Voorbeelden:


Code:
[b]*Belangrijke karakter eigenschappen:[/b]
[b]*Man/vrouw:[/b]
[b]Lichaamsbouw: [/b]
[b]Oogkleur: [/b]
[b]Haarkleur: [/b]
[b]Overig: [/b]


Ook kun je bij mij een setje aanvragen. Wat ik vaak maak/kan:
- Gif avatars/onderschriften
- PSD's
- Textures
- Transparante borders
- Plaatjes zoeken

Het lijstje is kort, maar als je iets specifieks zoekt; wees vooral niet bang om dat erin te vermelden! Ik vind het leuker als ik wat meer vrijheid heb, om te voorkomen dat het van die standaard setjes worden. Ik zal dan mijn best doen om er iets moois/passends van te maken (:
Als je een plaatje hebt, zorg er alsjeblieft voor dat deze groot genoeg is en niet te wazig!


Code:
[b]*Naam karakter:[/b]
[b]*Face claim/url plaatje:[/b]
[b]Belangrijke eigenschappen:[/b]
[b]Eventuele tekst/quote:[/b]
[b]Overig:[/b]


Je kunt ook allebei in één keer aanvragen, dan hoef je alleen het bovenstaande lijstje in te vullen en maak ik een character pack voor je: avatars, onderschrift en een verzameling van leuke plaatjes die je later nog kunt gebruiken.

Als je een vraag hebt of hulp nodig hebt: je mag me altijd een berichtje sturen! ^^

Terug naar boven Ga naar beneden
Kendall Hastings

Kendall Hastings


Punten : 1
Leeftijd : 26
Real name : Lies

Character sheet
Naam: Kendall Lucia Hastings
Token:
Liefde:

Jazzy [Setjes+gifshop] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jazzy [Setjes+gifshop]   Jazzy [Setjes+gifshop] Emptydi dec 30, 2014 9:15 pm

*Naam karakter: Kendall Hastings
*Face claim/url plaatje: Nina Dobrev > plaatje 1, plaatje 2, plaatje 3, plaatje 4
Belangrijke eigenschappen: Stoer, uitdagend, onverschrokken, nieuwsgierig, avontuurlijk. (je bedoelt hiermee toch de eigenschappen van het personage? xD) Anders: gif-avatar zonder naam(en eventueel gif-onderschrift met naam erop), transparante border zoals op jou avatar.
Eventuele tekst/quote: Nvt.
Overig: Alleen een avatar. Onderschrift hoeft niet als dat teveel werk is ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://coconutts.deviantart.com
 
Jazzy [Setjes+gifshop]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Path :: GENERAL :: CHAT & RELAX :: CREATIVE-
Ga naar: